FAQ

 

Zijn mijn creditcardgegevens en persoonlijke gegevens veilig?

NovaSenza garandeert dat jouw gegevens absoluut veilig zijn bij ons. Alle gegevens worden in versleutelde vorm verstuurd zodat alle vertrouwelijke informatie volledig beveiligd is. Lees hier meer over in ons privacybeleid.

 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via iDEAL of Mister Cash, Paypal, creditcard of bankoverschrijving. De verschillende opties worden getoond bij het afrekenen. Kies daar je gewenste betaalmethode.

 

Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?

Als je iets terugstuurt, wordt het door jou betaalde bedrag binnen 30 dagen op je rekening teruggestort. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Als de artikelen op voorraad zijn, wordt ernaar gestreefd je bestelling, indien het afleveradres zich in Nederland bevindt, binnen 3 tot 5 werkdagen na bevestiging van je bestelling te leveren. Indien het afleveradres zich in België bevindt, streven wij ernaar het pakket binnen 5-7 werkdagen te leveren. Mocht een artikel niet voorradig zijn, dan zullen wij contact met je opnemen en jou informeren over de verwachte leverdatum.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor alle bestellingen wordt € 3,95 (Nederland) of € 4,95 (België) verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket.

 

Waar leveren we?

Wij leveren uitsluitend aan klanten woonachtig in Nederland en België. Wij leveren geen artikelen op bedrijfsadressen of postbusadressen.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst van je pakket retourneren of ruilen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. De artikelen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. In alle pakketten vind je een retourbon die je moet gebruiken als je artikelen wilt retourneren.


Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Zit er garantie op aangekochte producten?
Wanneer een product beschadigd of incompleet geleverd wordt, heb je het recht op een gratis reparatie of een vervangend product mits je dit binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons meldt via het contactformulier op onze website. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de verdere afhandeling.